سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        سیما  

        شعری از

        منوچهر فتیان پور (راد)

        از دفتر سپید نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۳:۳۹ شماره ثبت ۱۱۵۱۰۴
          بازدید : ۱۱۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
        آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)

        نیمه  عصر  هم حرف  زد  هم  نوشت
           زندگی ساعت  زمان ندارد  

        آسمان با  خبر  شد  ماتم  گرفت
        هم  صدا  شد با  آب  مروارید   من
        از پنجره    اشک  خونینم  را   بدید 

        فرش  زیر  پایم  رنگ  خونین گرفت

        شب  نشد  با  ناله  تا سحر  گریه کرد   
        آنقد ر   شیون کرد  اشک  ریخت  

        هیچ کس تا  پنج  بامداد  
        از خیابان   شلیک غم  و  ماتم   ما ها را  ندید

         آه  چه خونین  شد  پنچ شنبه  امروز   
        گردا  گرد  خاک من  با  پرتاب سنگین غم  دلگیر شد 
        چهلچراغ  شهر هنگام گرد باد   
        از  زخم دیده   زمین را پاره  یاره کرد

         منوچهر فتیان پور(راد)
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        آرزو عباسی ( پاییزه)
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۲۶
        درود بر شما ادیب گرامی خندانک
        طبع‌تان مانا خندانک
        برقرار باشید و سبز خندانک
        هواجان جاویدان
        چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۱
        درود آقای راد گرامی
        شاد و پیروز باشید.
        زهره دهقانی ( شادی)
        جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۲
        سلام و درود
        زیبا بود و دلنشین⭐👌



        پاینده باشید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0